Faceți căutări pe acest blog

 

FLUX 1, Ziua 4:

Dimineața a început cu o sesiune de curs despre identificarea nevoilor copiilor.

Formatorii ne-au propus un joc de rol, care presupune crearea unui personaj, o fetiță din mediul rural, cu un statut social mediu, care se luptă cu provocările societății: de a avea prieteni, de a avea note bune la școală, de a face parte dintr-un grup, toate acestea fiind provocările celorlalți, presiunea fiind pe fetiță.

Provocările au fost formate din hârtii, pe care ulterior le-am aruncat către personaj, iar sentimentul trăit a fost de neîncredere în sine, de teamă, de singurătate, însă când alături de ea au fost părinții, doamna dirigintă, o prietenă, aceste greutăți pe care le întâmpina nu au mai fost atât de dure, deoarece cinevao proteja tot timpul.

Ziua a continuat cu o surpriză, o vizită culturală care să ne relaxaeze, să ne creeze o stare de bine, să învățăm despre cultura lor, despre legenda zeiței, despre orașele cu o istorie bogată, dar și cu frumusețea locală.

Obiectivele au fost: stânca zeiței Afrodita, orașul Limassol, satul tradițional Omodos, dar și o cramă pentru a vedea procesul de realizare a unui vin.

Fiecare obiectiv a avut o semnificație deosebită, oamenii pe care i-am întâlnit au fost prietenoși, cultura locurilor văzute este plină de istorie, mâncarea tradițională este un deliciu.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flux 2 - 19-23 mai 2024 “Non-formal methods for inclusion”, Spania, Alicante VIDEOCLIP https://youtu.be/T-XIGahLjfg