Faceți căutări pe acest blog

 

FLUX 1, Ziua 5:

Dimineața a început cu o plimbare pe malul mării înainte de sesiunile de curs, o modalitate excelentă de a ne încărca cu energie si pozitivitate.

Cursul a început printr-un joc care avea ca scop identificarea debriefing-ului, despre ciclul învățării prin experiență, care reprezintă învățarea prin experiență, prin reflecție, generalizare și aplicabilitate, toate acestea reprezentând și cele 4 stiluri de învățare: activ, reflexiv, pragmatic, teoretician.

În această sesiune de curs, am învățat diferite tehnici de predare-învățare-evaluare, diferite tehnici de abordare a elevilor la clasă.

Fiecare participant a împărtășit experiențe, idei, opinii pe care le desfășoară în sala de curs, iar formatorii ne-au învățat să privim totul dintr-o altă perspectivă.

Astfel că, fiecare copil poate avea un stil de învățare diferit, esența este adaptarea noastră la cerințele elevilor, aceasta este una dintre importanțele debriefing-ului.                      

Ulterior am abordat importanța valorilor, fiecare dintre noi având sarcina de a desena o roată, iar fiecare factor (familia, cariera, sănătatea, dezvoltarea personală, spiritualitatea, timpul liber, banii) să fie identificat la nivelul real și să găsim soluțiile potrivite ca fiecare nivel să fie în creștere. Această sarcină a fost realizată atât la nivel individual, cât și în echipă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flux 2 - 19-23 mai 2024 “Non-formal methods for inclusion”, Spania, Alicante VIDEOCLIP https://youtu.be/T-XIGahLjfg