FLUX 1, Ziua 5:
Dimineața a început cu o plimbare pe malul mării înainte
de sesiunile de curs, o modalitate excelentă de a ne încărca cu energie si
pozitivitate.
Cursul a început printr-un joc care avea ca scop
identificarea debriefing-ului, despre ciclul învățării prin experiență, care
reprezintă învățarea prin experiență, prin reflecție, generalizare și
aplicabilitate, toate acestea reprezentând și cele 4 stiluri de învățare:
activ, reflexiv, pragmatic, teoretician.
În această sesiune de curs, am învățat diferite tehnici
de predare-învățare-evaluare, diferite tehnici de abordare a elevilor la clasă.
Fiecare participant a împărtășit experiențe, idei, opinii
pe care le desfășoară în sala de curs, iar formatorii ne-au învățat să privim
totul dintr-o altă perspectivă.
Astfel că, fiecare copil poate avea un stil de învățare
diferit, esența este adaptarea noastră la cerințele elevilor, aceasta este una
dintre importanțele debriefing-ului.
Ulterior am abordat importanța valorilor, fiecare dintre
noi având sarcina de a desena o roată, iar fiecare factor (familia, cariera,
sănătatea, dezvoltarea personală, spiritualitatea, timpul liber, banii) să fie
identificat la nivelul real și să găsim soluțiile potrivite ca fiecare nivel să
fie în creștere. Această sarcină a fost realizată atât la nivel individual, cât
și în echipă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu