Faceți căutări pe acest blog

 

FLUX 1 , Ziua 6:

Ultima zi de curs, o zi cu o mare încărcătură emoțională, a început printr-o sesiune în care am realizat un exercițiu de energizare în mediul outdoor.

Ulterior, am continuat cu identificarea metodelor de învățare, formând echipe, sarcina fiind explicarea a 10 metode de învățare, prin exemplificarea acestora, dar și prin povestirea unei secvențe din sala de curs prin folosirea unei metode de învățare.

Acest exercițiu a facilitat schimbul de opinii, de idei, învățarea unor metode noi.                         

Sesiunea de curs a fost finalizată printr-un debriefing asupra celor 5 zile de curs în acest proiect, am parcurs metoda mersului invers pentru a ne aminti cele 5 zile, dar și fiecare lucru nou învățat sau bine aprofundat.

Fiecare participant a împărtășit la final gândurile bune, bucuria de a fi parte dintr-un proiect excepțional, cu formatori care au împărtășit informațiile într-un mod facil și benefic, dar în același timp plin de voie bună.

Această experiență fiind un prilej de a cunoaște oameni noi, o cultură diferită, de a crea legături și prietenii, astfel că, fiecare dintre noi am avut de ales un cuvânt semnficativ experienței noastre: RECUNOȘTINȚĂ, PRIETENIE, MINUNAT.

Ne-am lua la revedere, cu speranța unei revederi, am plecat spre aeroport cu un bagaj emoțional și un bagaj de cunoștințe pentru care suntem recunoscători.

Proiectul Erasmus+ nu este doar despre învățare, este despre oameni frumoși, despre cultură, dar și despre prietenie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flux 2 - 19-23 mai 2024 “Non-formal methods for inclusion”, Spania, Alicante VIDEOCLIP https://youtu.be/T-XIGahLjfg